Welcome to my blog :)

Friday, 21 October 2011

Happy :D

Assalammualaikum :) Haha ,

Haha , happy gilerr lha weyhh ary niey . Sangat-2 happy . Sebab ape ? hehe . kat sekola tadii , mang best giler weyh . Mase balek tadi ade majlis perpisahan dengan miss low . Da pencen da #tue lha tu kan ? Haha . So kene lha bebaris kat tepi lorong nak masok sekola . Mase tu da prasan dieowang mcam ade sorok sesuatu . Tapi senyap je .  Konon malas nak amek tawu :/ haha . Miss low da jalan kua , nak balek lha . Macam biase lha , aku tunggu sayang aku lha . Haha . Tibe-2 dak nad ajak aku jalan kat lorong basikal . Aku yang tak tawu pape ikut kan je lha . Aku pon jalan lha ngan sayang aku . Hee~ ogiey pulak minta beg aku . Aku pon tanpe pikir panjang , bagi je . Tgh jalan-2 dgn sayang aku . Tibe-2 dak nad baling tepung and said HAPPY BUFDAY . Perghh , berlari aku kat padang sekola tu , aku siap cakap # weyhh , bufday aku esok lha , bukan ary niey :P . Abis penuhh aku kene tepung . Satu badan , yang tak bole bla dgn sayang aku sekali kene tepung . Haha , kesian die satu muke kene . Tapi yang paling teruk aku lha . Adoai , segan giler bapak weyhh ! Cekgu semue tengok . Haha , tapi mang the best ar . Haha . Happy giler lha weyh , thanks giler bapak weyhh . Sayang NUR NADIA ZAINUDIN , ROZEAH RASDI , NOOR ATHIERAH MD RUSLAN . iloveyoufuckerdamnmuch :) <3


glitter-graphics.com


THANKS SEBAB SUDI BACA :)

0 comments:

Followers